Retail
HUAWEI Concept Store
Projekt koncepcyjny na showroom marki Huawei, którego celem było zwiększenie interakcji i poszerzenie doświadczeń miedzy marką a jej odbiorcami. Głównymi liniami identyfikującymi markę, jest: confidence, advanced, engagement, harmony które miały znaleźć odzwierciedlenie w nowym standardzie ich showroom’ów. Marka wraz z rozwojem technologicznym i jakościowym swoich produktów pragnęła zmienić również swój wizerunek stawiając sobie ambitne cele i zmianę jej postrzegania na markę stylową, innowacyjną, jakościową i technologicznie zaawansowaną odchodząc od bycia jedynie ładnym produktem konkurującym z topowymi markami. Chciała to uzyskać pokazując się jako mark aktó®a się ne porównuje, kreuje i idzie swoja drogą, jest nie tylko zaawanasowana i sama kreujaća swój rozwój i trendy ale dające realne doświadczenie innowacji i interakcji z użytkownikiem którego stara się rozumieć, oceniać sytuacje szeroko i umiejętnie balansować pomiędzy technologią, formą i emocjami, dając pakiet atrakcyjnych doświadczeń.
Więcej
W rezultacie powstał koncept oparty na podstawowych kolorach marki – czerwonym, białym i czarnym, wywodzący się geometrycznie z e znaku i jego graficznej interpretacji i rozwinięcia w formą narzucającą układ i plan. Geometria znaku rozpościerającego się nad pomieszczeniem jest niewidzialnym szablonem podziałów i układów łączących się w wspólne kręgi i cząstki koła tworzące cyrkularny kształt całości i otaczający z 3 stron.
Modularność elementów tworzących zamykający okręg ścian pozwala komponować elementy niezbędne do ekspozycji i komunikacji digitalowej. Moduły złożone ze sciennych elementów są dopełniane wyspamni i standami do interaktywnych dziąłń z urządzeniami i ich prezentacją.
Całość projektu wsparta jest zaawansowanymi technologicznie wyświetlaczami w tym transparentnymi oraz systemem mikro złączy umożliwiających przy pomocy systemu szyn swobodnie aranżować ekspozycję. Ikoniczne postacie z reklam dopełniają wizerunek marki jako przyjaznej, pro konsumenckiej i w jakości premium.
Mniej
KLIENT
HUAWEI
DATA
2016
MIASTO
Warszawa
SKALA
150m2
ZAKRES
architektura wnętrz, digital media, signage, projekt koncepcyjny